Britney
Je, znam, bas da i ja moram pisati o Britney, to isto nije istina… No, moram reci da je meni te cure sad zaista zao.
Klinka koju su ambiciozni roditelji gurali na pozornicu pa je s 18 godina imala hit, ne toliko jer zna pjevati, nego jer se u skolskoj uniformi uvijala pred kamerama.
Nekoliko relativno uspjesnih albuma, milijuni i milijuni dolara.
Prvo dijete s 24. Drugo s 25.
Razvod i dvoje male djece.
Ona ne moze otici u RiteAid da je ne prate horde fotografa.
Ocito je bolesna, ali vidim ja i iz nekih komentara nize, mentalna bolest zapravo i nije bolest. To je samo prenemaganje. Krasno… Jer, da ona ima upalu pluca, to bi bilo ok. Jer je bipolar, treba je gledati kao da je u cirkusu.
Cura koja nikad nije imala normalno djetinjstvo, normalnu vezu, normalne roditelje, mora se nositi s zivotom s kojim bi se rijetko tko od nas mogao nositi.
Ona je grozna majka? Hm, svi vi koji ste roditelji, da vas netko u stopu prati s kamerama svaki dan, jel’ be vi na svim slikama i u svim situacijama sa svojom djecom bili potpuno u kontroli i kandidati za najbolje roditelje godine? Ja ne bih. A, mislim da sam jako dobra mama.
Ona je javna osoba pa mora prihvatiti to da nema nikakvu intimu? Svi se nasladuju s najnovijim vijestima i uzivaju gledati slike gdje jadna usred noci sjedi na rubniku ispred kuce i place. Ja bih rado vidjela kako bi svi oni reagirali da je njihov zivot tako konstantno razapet na stranicama tabloida.
Ona je mlada zena s puno problema, mama kojoj je zabranjeno vidjeti svoju malu djecu, okruzena ljudima koje izgleda vodi samo koristoljublje, s bljeskalicama fotoaparata koji je prate na svakom koraku. Sto god da je onda napravila i ako i je na bilo koji nacin zavrijedila i mali dio zivota koji ima, meni je nje ipak na kraju zao.
Zbog cega ljudi toliko vole tudu nesrecu?
25 Comments »
RSS feed for comments on this post. TrackBack URL








i meni je žao cure. ipak je najljepše biti mali običan čovijek s dovoljno love za normalan život. a nažalost je u ljudskoj prirodi da se naslađuju s tuđom nevoljom. odvratno
Comment by kuma — January 31, 2008 @ 8:57 am
Pa ona si je sama kriva.prvo same trce pred novinare a onda ih oni proganjaju.Iako je poznata osoba,svoje sinove je mogla zastiti.A i ne mora se pojavljivati u javnosti pijana,raskalasena,neka ostane kod kuce pa takve slike nece zavrsiti u javnosti.I molim te,mislis da je ona dobra majka??????Savjesna majka ne vozi svoje dijete u krilu,ne stavlja ga u brod bez prsluka za spasavanje i jos mnogo toga….Ona je jednostavno posrnula jadnica,i mjesto joj je negdje na psihijatriji,a ne na pozornici
Comment by ana — January 31, 2008 @ 10:26 am
@ana - ja mislim da nisam pozvana da sudim o tome kakva je ona mama. a, i ako je losa mama, onda bih rado da se djeca oduzmu SVIM losim mamama i tatama, ne samo onima s puno novaca koji su nam na piku.
sama si je kriva? hm. od koga je to ona i kad mogla nauciti kako stititi svoju djecu od javnosti? ako se ne varam, nju su njeni roditelji valjda od njene pete godine gurali pred kamere.
a, da joj treba pomoc, to sam ja i sama u postu napisala. samo, za razliku od tebe, ja je nisam osudivala radi njene bolesti. u tome mislim da je srz problema.
Comment by Lidija — January 31, 2008 @ 10:38 am
danas taman o tome ramišljah i pitam se jel ju njen psihijatar liječi od nekog oblika paranoje… jer nju ipak netko sljedi i to cijelo vrijeme…
Comment by Ribac — January 31, 2008 @ 12:00 pm
Koliko god ona bila javna osoba nitko ne zaslužuje naganjanje s blicevima i mrcvarenje kakvo ta žena prolazi. Sama si je kriva? Mislim da nije. Kao prvo očito je da su kod nje postporođajne depresije ostavile traga i da ima psihičkih problema. Kao drugo kako bi i ozdravila kada nikome nije stalo do toga. Svaka joj čast što je i dogurala do ovdje. Ja bi odavno upucala nekoga. Bez zafrkancije. A to da nije dobra mama zato što je dijete vozila na prednjem sjedalu je glupost. Da je pogriješila je. No tko zna bi li to napravila da ju stalno ne slijede.Koliko ljudi to isto radi samo što nisu pod povećalom.
Comment by maja — January 31, 2008 @ 12:41 pm
samo jos da dodam,pa upravo zato sto je stalno pod povecalom javnosti,trebala bi paziti sto radi,drzati do svog ugleda i izgleda,do svoje djece,a cinimi se da je njoj sve tako svejednoooooooo,ali ja kao ni vi nepoznam ju osobno pa ju ne mogu braniti niti crniti,pa ovo nema smislia,a kao sto si i sama rekla otkud ti da pises o njoj.O njoj bi covjek mogao napisati mnogo svezaka
Comment by ana — January 31, 2008 @ 12:56 pm
@ana - ma, da se svi drzimo tih kriterija, svijet bi bio daleko ljepsi, ali nije.
ja sam malo prije otisla na postu bez trunke sminke, u hlacama, majici i haljini u tri nijanse crne. imam nekakav osip po licu od tko zna cega, izledam bogu za plakati. i razmisljala sam putem kako bi izgledale moje slike da me sa svih strana naslikavaju. i da se onda to objavi po cijelom internetu. i svi to komentiraju. i bilo mi je muka.
zbog cega sam ja pisala o britney? jer je danas vijest o njoj dospjela cak na ny times web stranice pa sam kliknula na par linkova da vidim o cemu se ipak radi. i naisla na njenu sliku kako suznih ociju sjedi na rubniku s pesekom u ruci i na tren mi je srce propalo do dna trbuha. jer je se ona jadna raspada, a oko nje sto ljudi koji samo klikaju slike da zarade par dolara i nikome nije vazno kako je zapravo ona. jer je postala objekt. i bilo mi je krivo.
ja sam prije par godina radila za jednu odvjetnicu koja je za grad new york zastupala malodobnu djecu kao guardian ad litem. ja (i da hocu) ne mogu pisati o detaljima slucajeva koje sam imala prilike citati, za mnoge od tih ljudi vi svi znate, ali zauvijek su mi se ogadili roditelji koji djecu guraju u show business.
cesto me ljudi pitaju zbog cega mimi ne odvedem u nekakvu agenciju jer je toliko fotogenicna i mogla bi zaraditi novac na tome. za mene bi to bio odraz moje nesposobnosti kao roditelja. ako ja ne mogu zaraditi dovoljno da se brinem za nju, onda nije rjesenje da nju pocnem prodavati okolo nego da se ja trgnem i potrudim.
djeca koja su od malena u svijetu zabave, sporta, glazbe, itd na tom visokom stupnju nemaju prilike biti djeca i to im prije ili kasnije u zivotu nedostaje. kao roditelj, radije cu riskirati da mi dijete s osam godina ne snimi dva holivudska filma nego da mi s jedanaest godina ide na odvikavanje od alkohola. ili kokaina.
zato sam napisala ovaj post, vjerojatno kao mama. i zao mi je da britney nema bolju mamu. eto.
Comment by Lidija — January 31, 2008 @ 1:31 pm
tut mir leid,sto te stalno smetam,s ovim tvojim zadnjim komentarom se potpuno slazem.I ja mog sina ne guram u ono sto nece,najbitnije je ono sto on zeli.Da je Britney rodzena u Svicarskoj,mislim da joj se nebi desilo to sto je.Ovdje su djeca doslovno”svetinja”zakonom zasticena,i jako mi je drago zbog toga
Comment by ana — January 31, 2008 @ 1:49 pm
@ana - kaj bi smetala, pa cijela poanta bloga je komunikacija. i, iako mnogi ljudi vjeruju drugacije, ja nemam nista protiv ljudi koji se ne slazu s mojim misljenjem. upravo suprotno! (ja samo trazim da se ne vrijeda, a to je nesto sasvim drugo.)
Comment by Lidija — January 31, 2008 @ 1:53 pm
Skoro sam se izvrnula od smijeha kad sam vidjela naslov posta, no vidim da se radi o dubljem problemu… Iskreno, ja uopce ne zalim Britney, jer dosta skandala je sama sebi izazvala. Recimo najnovije hodanje s paparazzom (WTF was that?!) je prema mom misljenju ocajnicki pokusaj da ostane na vrhu tabloida. Takodjer, mislim da ona pati od toga da bude u centru paznje - ljudi iz javnog zivota kojima stvarno smetaju paparazzi ne rade reality show od svog zivota, sto je Britney upravo napravila! Naravno, nije ona sama kriva za sve, njezini starci su sigurno igrali veliku ulogu u tome sto je nisu spustili na zemlju i naucili kako “zdravo” reagirati na slavu tako da za dio Britneynog sad stvarno bijednog zivota (pored sve te love) krivim i njene starce te odgoj, odn. nedostatak istog. Jedino zalim njezinu djecu koja imaju sve sanse i sami postati izgubljeni slucajevi u zivotu jer im nitko nece imati pruziti dom, ljubav i osnovna pravila ponasanja i kulture i usaditi osjecaj odgovornosti.
Naravno da je zivot uz paparazze tezak, no svatko u javnom zivotu se mora pomiriti s tim, a komentare u tabloidima ionako pametnije zvijezde ignoriraju. Takodjer, jako je puno zvijezda koje nisu totalno izgubile razum, a paparazzi ih slijede i na WC. To me navodi da se ovakav ekstrem ne mora dogoditi… doduse, ako stvarno ima psihickih problema… (i sto je bilo prvo, psihicki problem koji je narastao zbog divljeg javnog zivota ili je javni zivot izazvao poremecaj?).
Btw, uz nekoliko poznatih ljudi u HR koje znam, meni osobno je muka kad se nadjem s njima vani, jer nas apsolutno svi gledaju. I dok ja sizim i pozelim pobjeci, oni su totalno mirni i oguglali na takve poglede. Doduse, oni su imali i roditelje koji su ih cvrsto spustali na zemlju, a i ljudi u HR nisu toliko divlji kao paparazzi vani. Sto se tice njihovih izlazaka van bez sminke ili sl., to im se jos nije dogodilo… barem ih ja nisam nikad vidjela u takvom stanju, aspolutno su u svakom trenutku uredjeni dovoljno da dobro izgledaju jer su svjesni toga da ce ih svi pozorno gledati. Odn. kad znas da si pod mikroskopom, onda *svjesno* ulazis u bilo sto sto radis u zivotu.
Comment by Mirela — January 31, 2008 @ 4:33 pm
Ha, ljudi vole tudu nesrecu jer ne zele diskutirati o svojoj…da su ljudi u potpunosti sretni,nebi diskutirali i ismijavali se drugima, tko god oni bili…mada opet mislim, da i novinari sve to preuvelicavaju
Comment by pupa — January 31, 2008 @ 4:34 pm
moje je misljenje da je sve to sto se dogodilo britney jako tuzno,a ne predmet zabave i poruge.u danasnjem svijetu sto je gora necija sudbina i sto ta osoba ima vise problema,to je masa vise zabavljena i sretna.britney je kao dijete doslovno umetnuta u jedan zao svijet pun pohlepe ona za to nije kriva.roditelji su britney kao dijete stavili na pozornicu gdje je pjevala i skakutala u oskudnim opravicama,lazno se smjeskala i mahala bokovima(ako se to uopce moze tako nazvati s obzirom da se radi o djetetu od svega 10-ak godina) i sigurno je od njih krenulo ovo sto joj se danas dogadja.oduzeto joj je djetinjstvo,svakoj osobi sveto,doba nevinosti,igre i bezuvjetne radosti!a to je zrtvovano zbog novca!britney je danas bolesna i njoj treba pomoc,a ne osuda jer to nece donijeti nista pozitivno ni njoj ni njezinim sinovima kojima treba mama.majka sam djevojcice,a uskoro i jos dvoje djece i nema toga sto nisam spremna napraviti za sigurnost i osmijeh na licu svoje djece!
Comment by nikolina — January 31, 2008 @ 4:57 pm
hi, meni je isto ova naslovnica bila tuzna danas. zena sjedi na svom trotoaru, place i prica sa paparazzi. bas tuzno da je sistem u holivudu takav da niko od pomoci nemoze da dode do jedne zvijezde koja pada. li pada. ona mi je isto bila simpaticna dok nisam vidjela njen reality show prije par godina - da li se iko sjeca toga? nisam mogla da vjerujem kako se uopce taj show emitovao - takav kakav je jer je ona bila citavo vrijeme high. osim toga pokazala se jako jako glupa, djetinjasta i nimfeticna. znaci ona je uveliko smrkala kokain jos i prije nego sto se udala i rodila djecu. mislim da to objasnjava danasnjicu. svjesno je trazila paparazzije i osjecala se ‘nevaznom’ ako oni nju ne ganjaju! no ona je razvila nekoliko tezih bolesti do danas osim obicne ovisnosti droge. sad kakva je mama — (joj, jesu su nase zene sklomne presudi ili sta? to je meni hillarous, jos kad se pocnu ‘takmiciti’, wtf?) britney, ja mislim da kakva god da je mama, takva je, njenim todlerima nema bolje, iako mogu da dobiju bolju brigu i vaspitanje od nekog drugog. ali ja prvo blejmam drogu, tj. njenu dostupacnost i popularnost u holivudu. najlakse je blejmati roditelje, da, neznaju sta su ucinili, ali ako cemo ih blejmati u britnij slucaju meni se radije cini da je ocev uticaj, vise problematicniji, nego majcin. simptomi se vidi i u drugom stanju njene sestogodisnje sestre. sad. svaki roditelj koji hoce da odstrani djecu od puta prema holivudu ima svako pravo ako dobijamo ovakav image i naslovnice.
slicna mi je i lindsey lohan. i christina aguillera, iz slicno -slabog ili nikakog odgoja, izgurana na podium, ali se izvukla velikim dijelom sto nije dozvolila da postane ovisna. roditeljski odnosi mogu da se poprave, (lindsay?) mnogo lakse nego teske droge. i jos sam htjela da dodam na ovo, sto ja mislim da je slicna situacija, - jucerasnju naslovnicu - heath ledger. mi neznamo njegovu family situation, pa nemozemo da sudimo i nagadamo. iako je on jako postovaniji od britney, obadvoje su slicinih godina, 26, 28, na vrh svijeta, drogerasi, i rastavljeni od svoje male djece. heathov pseudo-shrink deepak chopra je izjavio kako je bio jako depresivan preko bozica jer nije bio sa svojom cerkicom. a ne spominje da je covjek non stop high. i citava medija pravi se da je imao komlikovanu upalu pluca, da slucanjo ne sokira i iznevjeri njegove obozavatelje? mislim da ako britney se uspije izljeciti da ce biti cudo. trebat ce joj jako dugo vremena i nazalost kakav zakon stoji, nece joj dati djecu dok ne zavrsi sa rehabilitacijom. a rehab moze da pomogne i da te re- -povrati na neku normalu samo ako si je nekad imao; sad je li je britney imala, mislim da sve novine sumljaju, kao i ja. smrc.
Comment by ona jedna — January 31, 2008 @ 9:08 pm
zbog cega? zato sto im onda vlatiti zivot ne izgleda tako los… i meni je isto zao
Comment by Jaca — February 1, 2008 @ 1:12 am
Pa tu zenu prate doslovno svugdje (sad sam pogledala na msn).
Mislim da ti paparazzi cekaju trenutak kad ce ona umrijeti ispred njih i oni ce imati eksluzivnu fotografiju toga. Bljak.
Comment by Zvrk — February 1, 2008 @ 9:07 am
sto se tice B. slazem se u potpunosti s tvojim tekstom, a na pitanje zasto ljudi vole toliko tudju nesrecu: zato jer su sami toliko nesretni da je lakse gledat tudja govna nego svoja i pri tome se zavaravt kako je njima samima zapravo ok. sretni ljudi ne prate britney kad i koliko place.
Comment by London Column — February 1, 2008 @ 9:49 am
jos nesto nevezano za b….hvala ti sto si me citala i stavila na listu
Comment by London Column — February 1, 2008 @ 9:58 am
Sama činjenica da se svugdje toliko razgovara i prati sudbina B. S. daje ispriku svim paparazzima oko nje. Kada više ne bude izvor zarade, tj. kada ljude prestane zanimati što se s njom događa i kada se prestanu ponašati kao da ju poznaju, prestat će i medijsko zanimanje za nju. Ali, činjenica je i to da B.S. u našim očima nije osoba, ona je proizvod tj. ona je lice, bedro, ošišana kosa zbog kojeg će se neki proizvod prodati ili ne. Uz to, vjerujem da bi ju lako dobar PR spin preokrenuo u sveticu, a ja samo čekam taj trenutak u kojem se ona okreće vjeri i proživljava katarzu, a zatim objavljuje novi album, a možda i snima film, tko zna?!
Comment by Iva — February 1, 2008 @ 2:02 pm
hm, nisam znala da je britnica bipolar. inace, ljudi s bipolarnim premecajem jako dobro mogu funkcionirati, jako su dragi, i ljudi ih obicno obozavaju. postoji i vrlo dobra terapija s kojojm bipolarni mogu i te kako raditi i normalno zivjeti.
@ana, malo se varas sto se tice djece u svicarskoj. ne, nije bas tako kako pises; ovdje ima i te kako jadne djecice, a da socijalna sluzba reagira, mora se prvo, na zalost, nesto dogoditi. i ne vjerujem da bi britney bila drugacija da je odrasla u svicarskoj ili ne znam gdje. roditelji su primjer svojoj djeci, a britneyini roditelji, koji su ocito ipak zakazali u svojoj funkciji, bili bi isti na bilo kojoj strani svijeta. mozda ju u svicarskoj ne bi gurali da pjeva, ali bi se njihova patologija odrazila na nekoj drugoj razini (sport mi pada na pamet).
Comment by sandy — February 1, 2008 @ 3:07 pm
Zašto kriviti paparazzije? Oni ne bi bili takvi da ne postoje čitaoci koji itekako čitaju i gledaju te slike. A to uključuje vas. Da ne postoji potražnja ne bi bila takva situacija. Isto tako vas privlače bombastični naslovi blogu hr i sudeći prema komentarima mnogi jedva dočekaju da pljuju po drugima.
Razmislite.
A što se tiče Brittney, žalosno je.
Comment by jasna — February 1, 2008 @ 5:21 pm
@jasna - ja nemam televizor. ni kabelsku. ne citam tabloide. najvise tih bedastoca saznam na hrvatskim web stranicama koje citam jer hocu saznati vijesti iz hrvatske. o ovome sam saznala na stranicama ny timesa i onda otisla pogledati people.com da vidim o cemu se radi. da o meni ovisi, paparazzi sigurno kruha ne bi jeli. a, istina je, oni to rade jer postoji potraznja. zato sam se i pitala zasto ljude toliko veseli tuda nevolja.
sto se blog.hr-a tice i pljuvanja, nisam sigurna o cemu tocno pises. ja komentiram na mozda desetak blogova, sve ljudi koje poznajem. odavno se tamo ne uvlacim u polemike s anonimusima.
@all - ja nisam pokusavala reci da ta zena ne radi gluposti. cak nisam ni pokusavala reci da ona ne trazi paznju tih istih paparazza koji meni nisu jasni. ja niti mogu niti hocu analizirati sve gluposti koje ona radi (isto kao i lindsay lohan i sve ostale zvjezdice), samo sam htjela skrenuti paznju da nisu uvijek bas one same toliko krive za svoju neutazivu zed za eksponiranjem. htjela sam ukazati na to da su one sve bacene u show business jako mlade, zbog ambicioznosti njihovih roditelja. ja mislim da ce moje dijete biti jednako veselo ako pjeva i plese u lokalnog grupi tu u queensu kao sto bi bila da je u mickey mouse club house. da ja pokusavam preko nje lijeciti neke svoje frustracije, ja bih je gurala dalje i vise. i to mislim da su radili roditelji tih cura. a, kod britney je onda jos u pitanju i ozbiljna bolest (jel’ se to nekad zvalo manic-depressive kad sam ja slusala psihologiju?) i mislim da je to jako opasna kombinacija. eto. utoliko sam i ja postala dio konzumerizma koji je iz tih cura napravio objekte. od danas na dalje vise necu. obecajem.
Comment by Lidija — February 1, 2008 @ 7:44 pm
@lidija Nisam govorila o Tebi. “Vas” se je odnosilo na ljude općenito.
Slažem se s onim što si rekla.
Comment by jasna — February 1, 2008 @ 9:38 pm
@ Lidija - da, bivsi naziv manicne depresije je zamjenio novi, “bipolar disorder”. Zanimljivo je da pojavu bipolarne bolesti kod osoba povezuju (osim s neuroloskim i genetskim faktorima) i sa socioloskim uvjetima te samoj okolini u ranom djetinjstvu. Kao sto sam vec napisala, slazem se da su roditelji imali ulogu u razvoju Britney… ocigledno je da su fulali i kod njene sestre…
Comment by Mirela — February 2, 2008 @ 4:55 am
jadna b.
ja mislim da je ona najsvjesnija svoje situacije, imam u obitelji osobu koja navodno ima takvu bolest kao ona, zahvaljujući svojoj svetoj majki (nećemo u detalje).
Svijesna je ona svega, lošeg i dobrog, samo, uz to što je britney vjerojatno puuuno teži slučaj.
ja b. volim, žao mi je je, žao kao osobe. da nije toliko poznata i da je možda z mog okruženja, onak, normalna osoba iz hr i da ima takvu bolest, vjerojatno bi se pozanimao za njeno stanje, koje je jako loše. istina, roditelji su ju gurali na sve moguće pozornice, časopise.. zar je očekivati nešto drugo od osobe koja nema privatan život, svi viču tvoje ime, a ne znaš tko su svi ti, slikaju te, “vole te”, i onda, ako se ohladi sve oko tebe, fali ti sve to.
žalosno.
stari grci su rekli “svaka slika više krade dio tvoje duše.” - kako istina.
ni jedan celebrity nije normalan, svi su opsjednuti nečim i svi su ludi, ali, zato ih toliko volimo i nebi bili na mjestu da se nisu rodili tako iznadprosječno inteligentni u polju u kojem djeluju. britney je svijesna svoje situacije, zna zarađivati novac i - učila je od kraljice.
“daj im što žele čuti, radi što te volja.”
inspirativno.
Comment by lovefoxxx — April 9, 2008 @ 4:26 pm
Britney nije imala mogucnost za normalno djetinsvo jer su je roditelji od 5 godine stavljali pred kamere… kada je postala netko i nešto mama ju je silila da svu zaradu daje njoj…baka joj je počinila samoubojstvo…što na čovjeku/djetetu može ostaviti traume…od 16. godine ima probleme s bulimijom…savršena četverogodišnja veza s Justinom je propala…ona ga je stvarno voljela…spetljala se s Paris Hilton (neću o tome što su joj napravili)ima propali brak iza sebe… dvoje djece za koje ne može dobit skrbništvo… silovana je i zbog toga obrijala glavu… paparazzi joj prate svaki korak… vi bi kao pored svega toga ostale normalne?! kada imaš 1 problem,teško je i ne znaš kako ga rješit. Ona ima 10! najmanje 10!! ona je bolesna,psihički,ali nije jedina…ona je Britney Spears,pa to je nešto posebno…
Comment by maja — May 2, 2008 @ 9:33 am