Što se to slavi?!
Od nedjelje sjedim na ovom postu i pitam se da li da ga objavim. Naučila sam (djelomično) da se nije vrijedno uplitati u političke polemike na blogu. S druge strane, da bih ostala doslijedna sebi, ne želim prešutiti neke opservacije koje me duboko uzrujaju samo zato da bih izbjegla potencijalno neugodnu diskusiju.
Očito, prevagnulo je ovo drugo. Kud puklo da puklo.
Igrom slučaja, ove nedjelje sam se našla u Uskrsnoj misi u hrvatskoj crkvi na Manhattanu. Neki od vas će se sjetiti opisa mog prvog i jedinog posjeta toj istoj crkvi prije skoro pa točno deset godina. U hrvatskom centru u koji sam navratila mlada i nadobudna s namjerom da se predstavim zajednici i po mogućnosti steknem neke domaće “saveznike” u stranoj zemlji, prozvana sam izdajicom i rečeno mi je da je sramota da sam takva mlada i zdrava u Americi umjesto da sam doma i rađam male Hrvate. Mislim da ne moram objašnjavati zašto se gotovo deset godina nisam vratila.
Ove nedjelje, slušajući propovijed u kojoj su svi vjernici prozvani bedacima jer nam je važnije raditi i obavljati svašta nego stati i pomoliti se, u kojoj je bilo daleko važnije spominjati Hrvate nego katolike i za vrijeme koje mi je postalo i opet jasno da su Hercegovci veći Hrvati od ostalih Hrvata, polako sam kipila, ali nisam imala neku veliku namjeru reagirati na bilo što od toga. Bilo mi je jasno da ne pripadam u tu zajednicu i da sam u ovih deset godina, za razliku od velike većine njih, prerasla granice svoje domovine i nemam potrebu skrivati se iza nacionalnosti ili bilo kakve druge pripadnosti.
No, kad je došlo vrijeme za crkvene obavijesti na kraju mise i kad je svećenik ponosno najavio proslavu 10. travnja, vidjela sam zvijezde. Iako mi povijest nije jača strana, jako sam brzo shvatila što to oni slave. I nisam mogla vjerovati. I još ne mogu. Ako Hrvatska ima samo jednu mrlju na svojoj povijesti, onda je to za mene svakako osnivanje NDH. Jadni mali narod koji je krivo procjenio što će biti rezultat rata, priklonio se krivoj strani. I dok Nijemci i danas ispaštaju zbog Hitlera i nikome ne pada na pamet veličanje Trećeg Reicha, katolička hrvatska zajednica u New Yorku nema ama baš nikakvog problema slaviti ustaški režim.
Zaista mi se rijetko to dogodi, ali mene je stvarno sram da bi me netko mogao smatrati dijelom te zajednice.
Ja možda jesam bedak jer svake nedjelje ne idem na misu, ali sam daleko bolja osoba od onih koji obijaju oltare, a istovremeno veličaju ideje Velike Hrvatske i njihovog dragog Poglavnika.

Zakaj bi bila bedak? Znači svi smo bedaci jer podržavamo fašizam? Sori, ali NDH je fašistoidna tvorevina. Znaš, čula sam on nekih naših “umjetnika” koji nastupaju po dijaspori da je to što si ti doživjela “normalna” stvar. Okej, domoljublje razumijem, ali ovo je po meni ‘tu mač’. Da si čula komentare mojih u uredu kad sam ih pitala kako bi reagirali da su oni to čuli na misi… To nije za prepričati ovdje!
Comment by Dani — April 11, 2007 @ 8:14 am
e, to je i jucer ovdje nesto bilo na telki.
ja sam se pricestila i krizmala tek prije par dana, u 33. godini, ne zanimaju me sranja koja govore neki svecenici, koga to cujem, bjezim. Vjerujem u Boga i mogu reci da sam u srcu stvarno vjernik, ali trpiti neke s oprostenjem pizdarije ne mislim. Ala diskriminacija, podilazenje, vozenje bijesnih autiju, rasipanje novca, borbu za imetak - nista od toga po meni ne spada u crkvu.
Ja se u potpunosti slazem s tobom i od svega u svezi s hrv nacionalizmom mi se nevjerojatno povraca. To su sve potencijalni koljaci.
Comment by petra zagreb — April 11, 2007 @ 8:18 am
Apsolutno se slazem s tvojim misljenjem i tvrdim da bi se i ja tako ponasao (mislim na dogadjaj prije deset godina, i na tvoje razmisljanje o tom slavlju), ali nesto mi je zapelo u oko… “…postalo i opet jasno da su Hercegovci veći Hrvati od nas Hrvata..”, zao mi je cuti od tebe da si misljenja da Hercegovci nisu Hrvati. Biti “veci” ili “manji” Hrvat karakteristika je osobe, individue, a ne skupine ljudi. Cinjenica je da su Hercegovci Hrvati, kao i Slavonci, Medjimurci, Licani…Druga je stvar da ti se mozda ne svidja razmisljenje ljudi iz NY koji su ocito vecinom, slucajno Hercegovci. Vjerujem da si to i mislila, vjerovatno malo nezgodna konstrukcija recenice.
Inace citam blog od pocetka, super je.
Comment by ivan — April 11, 2007 @ 9:34 am
Slican problem sam imala i ja s nasom crkvom u Chicagu, pa se isto tako ni ne mislim vracati u istu. Zalosno da su svi drugi veci hrvati od nas samih. Srecom pa mi ta crkva i nije usput pa se ni ne opterecujem time da obitavam po misama s malom djecom. A eto slave, samo da imaju sta slaviti, ja mislim.
Comment by lorraine — April 11, 2007 @ 9:40 am
ja osobno mislim da je postojala jedna lijepa ideja o samostalnoj Hrvatskoj koja je pošla u krivom smjeru. Odnosno premali smo bili da bi to ostvarili sami pa smo se priklonili talijanima i njemcima i vodili njihovu politiku (znamo svi kakva je ta bila). Toliko od mene o toj temi. Uzrujam se svaki put bezveze. O crkvi mi se neda jer i tu se naživciram. Čujemo se. Pozdrav.
Comment by maja — April 11, 2007 @ 9:50 am
@dani - da, najgore je to da to jest “normalna” stvar ovdje. ali, ti isti koji to prihvacaju kao normalno su najglasniji u kritici slicnih stavova kod drugih. to licemjerje je ono sto se meni gadi.
@petra - ja sam beskrajno ponosna sto mi je hrvatska domovina i ne zelim da me itko krivo shvati. moje dijete ima dvojno drzavljanstvo i odgajam je dvojezicno. mislim da je jedno biti ponosan na svoju zemlju, a nesto sasvim drugo biti nacionalista na nacin na koji su ovi ljudi. uostalom, ako im je hrvatska toliko u srcu, zasto zive ovdje? zasto ne zive u hrvatskoj i njoj placaju poreze umjesto americi?!
@ivan - u pravu si, primam na znanje. ispravila sam recenicu jer nisam htjela reci da hrvati iz hercegovine nisu hrvati, nego da mi se jako cesto desi da me hrvat iz hercegovine uci kako biti hrvatica. a, najgori od svih su oni koji su americi i nas ostale uce kako biti “pravi” hrvati. ne volim kad me se spota i proziva radi neceg sto je na kraju ipak subjektiva i individualna karakteristika svakog od nas, kao sto ti to pravilno primjecujes.
@lorraine - ma, zalosno je da je hrvatska zajednica u americi takva. i onda se ljudi pitaju zasto se ne druzim s hrvatima ovdje. s tim ljudima da se druzim?! ne pada mi na pamet…
Comment by Lidija — April 11, 2007 @ 9:53 am
@maja - nemoj me krivo shvatiti, ideja o nezavisnosti hrvatske je u svakom slucaju plemenita, vrijedna i neprocjenjiva. no, istina je da ndh nikad nije ni na koji nacin bila nezavisna, vec samo u nazivu.
Comment by Lidija — April 11, 2007 @ 9:57 am
sad pak stvarno moram ici raditi. i zaboraviti na blog do navecer!
Comment by Lidija — April 11, 2007 @ 9:58 am
Naravno da nije bila nezavisna. Da je, ne bi nam diktirali švabe i talijani. Iz jednog zla u drugi. Priznajem da oduvijek blago naginjem desnici. Znaš da ću uvijek podržati Hrvatsku i hrvatsko, ali ako govorimo o stvarima koje su vrijedne. Nikada ne bi forsirala priču da je život ovdje bolji nego kod tebe kad to nije istina. Odnosno i jedna i druga strana ima i prednosti i mana.
Wow čak se i rimuje
Comment by maja — April 11, 2007 @ 10:07 am
A kaj misliš kaj sam si ja mislil o tome kad sam ugledal kak izgleda hrvatski dom u Clevelandu. Tam je pak velika kolonija Hrvata i “Hrvata”…kao prilog prilažem slikicu(nažalost nemrem ju linkat tu u komentarima pa ju samo copy/paste-aj u browser)
[http://img168.imageshack.us/img168/2484/ndhtb8.jpg ]
No comment
Comment by Run — April 11, 2007 @ 10:50 am
grrr, kipim na ovakve stvari. slazem se s tvojim misljenjem i slicno gledam na sve ovo.
Comment by lipa mare — April 11, 2007 @ 11:06 am
Apsolutno se slazem s tvojim komentarom!
Btw, je li to onaj HR centar na 30th st. & tamo blizu 8th ave? Onaj koji ima OGROMNI grb na plafonu (i to onaj “krivi” grb)?
@ Run - OH MY GOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Comment by Mirela — April 11, 2007 @ 12:14 pm
Mirela- pretpostavljam da misliš na grb s prvom bijelom (srebrnom) kockom? Inače taj grb se u povijesti spominje od 1508.g. i po njemu su rađene sve moguće varijacije hrv. grbova. Taj grb je postojao i prije NDH.
Comment by maja — April 11, 2007 @ 1:15 pm
Znam, draga. Kod nas ti se upravo vodi polemika oko nastupa jednog izvođača u Sarajevu. Židovska zajednica ne želi da se održi koncert zvijezde koja ’slavi’ fašizam, a on se pita s čime ih je ‘uvrijedio’, istodobno na svojim nastupima pjevajući jednu ustašku “poskočicu”… To je licemjerje! Skužila si da je ono gore u mom komentaru trebalo biti: jer ne podržavamo fašizam… Zafrkava me tipkovnica.
Comment by Dani — April 11, 2007 @ 1:55 pm
točno, crkva u hrvata se ništa ne razlikuje ovdje od one tamo kod vas.sponzori, crkva dovodi thomsona u sarajevo 10.travnja na dan ndh-a,crnokošuljaša, pjevača čija su usta puna jure & bobana.čovjek se čudi kako su protiv njega borci armije bih i židovi. crkvenjaci, opet ističu,( a to im je bio cilj, da se kaže) kako je ovo pritisak & znak za odlazak hrvata iz bih. strašno, ustašluk, vječno živi…
Comment by likma — April 11, 2007 @ 2:55 pm
@run - mogla bih glumiti da sam iznenadena, ali nisam. da mi se gadi, to pak je isto istina…
@mirela - na 40. ulici izmedu 10. i 11. avenije.
@maja - ja oduvijek lagano naginjem ljevici… sto se grba tice, onaj s bijelim poljem mozda datira u 16. stoljece (ili cak i ranije), ali je cinjenica da se koristi zato jer je bio grb ndh, a ne zbog toga jer je bio hrvatski grb u 16. stoljecu. i konotacija je takva u glavama svih nas koji ga vidimo. (jednako kao sto je svastika u hindu tradiciji stoljecima, ali kad vidim frajera s obrijanom glavom i tetovazom svastike, ne pomislim da je hinduisticki vjernik, nego da je nacist.)
@dani & likma - citala sam malo komentare i rasprave o thompsonu i tesko mi je vjerovati da netko njega moze braniti kao domoljuba. i opet ponavljam, velika je razlika izmedu ljubavi prema domovini i radikalizma i neonacizma.
Comment by Lidija — April 12, 2007 @ 6:27 am
uf, takvi razlozi i mene su istjerali iz zbora… međutim sada su razlozi otišli pa se premišljam vratiti se ili ne…
Comment by ribac — April 12, 2007 @ 8:04 am
Mali katolicki cosak je samo jedan, na srecu manji dio kako se izrazava vjera. Na takve mise ne idem, imala sam slicno iskustvo, hrvatski tamo bas cula i nisam, barem ne onakav kakav sam cijeli zivot slusala ali jesam neki novopeceni. A najtecanje u lokalpatriotizmu nije moj hobi pa sam to prepustila onima kojima bolje ide.
Comment by JJA — April 12, 2007 @ 8:16 am
Iskreno, zbog takvih i jos bezbroj slicnih razloga vec od djetinjstva striktno odvajam pojam crkve kao institucije, organizacije od Boga. Po meni, crkva je odavno zahvaljujuci samo sebi, prestala biti hram Bozji. pozz;)
Comment by Anonymous — April 12, 2007 @ 1:15 pm
a koji vrag ti je dosao da ides na hrvatsku misu? mislim, ne zbog mise, nego zbog “predivne i preinteligentne” hrvatske populacije koja se nalazi na takvim dogadjanjima. na zalost, najveca koncentracija zatucanosti je bas u hrvatskoj crkvi. jer da nisu takvi, ne bi se tamo niti nasli. vjernici neka me mrze.
ali svaki pravi vjernik zna da vjera na zalost nema (vise) previse veze s posjecivanjem crkve.
Comment by sandy — April 12, 2007 @ 1:46 pm
Hvala bogu da jednom naletim na nekoga ko ima isto razmisljanje kao ja. Moj rezultat za 5,5 godina zivota u Njemackoj je 5,5 godina uspjesnog izbjegavanja “nasih” odakle god da su. Mozda nesto i propustam zbog takvog stava (1% kvalitetnih druzenja ili koristi), ali sam ubijedjena da sam si ustedjela poznanstva sa 99% primitivaca i sacuvala jedno…1982343534636 biliona malih sivih stanica.
Comment by kalista — April 12, 2007 @ 2:11 pm
Posto sam i prakticni vjernik i Hrvatica udata za Amerikanca hrvatskog podrijetla moram i ja nesto nadodati.
Nedjelja mi nije nedjelja ako nisam bila na misi. Na Manhat. sam bila dva puta jer obozavam pjevati a ako je jos i na hrvatskom sva se raznjezim.
oduvijek sam vjernik a tako i Hrvatica, nikad se nisam busala u prsa pa tako je to i danas. Vidis mene ti takve stvari uopce ne uzbudjuju puno sam putovala i susretala se s nasim iseljenicima i shvatila da oni zive u totalnoj proslosti, ja znam sto jesam oduvijek jer mi to i pise na Bascanskoj ploci.
Ali Lidija isto tako mislim da se mi nemozemo usporedjivati sa ljudima koji su morali bjezati zbog politickih prilika i komunizma i sve ostaviti kako bi spasili zivu glavu. i Licemjerno je od nas svih sad sjediti u foteljama i razglabati zasto oni misle da su veci Hrvati od nas ili ne.
A sto se mise tice idem svake nedjelje ali zbog sebe.
Comment by Katarina — April 12, 2007 @ 2:51 pm
Zanimljivo kako su uvijek oni koji se smatraju najvecim Hrvatima nepismeni sto se tice hrvatskog jezika. To mi nikad nije bilo jasno.
Comment by petra zagreb — April 12, 2007 @ 4:16 pm
@ribac - znas onu o vuku i dlaki i cudi?
@jja - ja nisam neki vjernik, ali kad odem na misu u americku crkvu, americkom sveceniku, nikad se ni malo ne uzrujam. to mi govori se ne radi iskljucivo o mojoj netrpeljivosti. bar tako mislim.
@scarlett - i second that!
@sandy - ja ti nekad znam biti jako bedasta pa idem kud mi stvarno nije pametno ici…
@kalista - bas si u pravu, i ja se ponekad pitam ako propustam prijateljstva s nekim krasnim ljudima koji moraju postojati u toj zajednici, ali onda ipak nisam siurna da bi bilo vrijedno nerviranja…
@katarina - jedini pravi razlog za ici u crkvu je vjera. ja idem iz tradicije i navike i valjda sam zbog toga podlozna nerviranju zbog politiziranja za koje ja smatram u crkvi mjesta nema.
a, sto se tice ljudi koji su bjezali i kako i kada i sto mi sad imamo i nemamo pravo komentirati, sve je to relativno. i moji su roditelji zivjeli u toj istoj komunistickoj drzavi i nisu pobjegli. istom tom logikom ja bih imigraciju mogla prozvati kukavicama jer zasto nisu oni ostali u jugi kao svi ostali i patili se za vrijeme komunista?
ja sam pobjegla iz hrvatske od opceg jada i bijede i nemanja novaca da idem na studij i nemanja postenog posla da zaradim za pristojan zivot. sad mi netko moze reci da to nije bio jednako dobar razlog za odlazak kako komunizam? zbog cega?! da sad prihvatim kao cinjenicu da oni koji su pobjegli jer su podrzavali ustase meni imaju pravo suditi jer sam pobjegla jer sam htjela bolji zivot? nije licemjerje da oni meni sude koliko sam ja “velika hrvatica”?! zbog cega dvostruki standardi?
nikad mi nije palo na pamet nekome suditi jer je otisao ili jer je ostao. svatko od nas bira svoju sudbinu. ali isto tako necu dozovliti da mene netko proziva zbog mojih odluka dok je iste takve odluke donio i sam. otkud ljudima to pravo?
i, na kraju, svatko tko je podrzavao, a osobito tko danas podrzava fasisticke ideje nhd, nije zaslusio nista bolje nego da je bjezao i danas isto ne zasluzuje nista bolje. covjek je covjek jer ima slobodu odabira i svijest. netko tko 2007. slavi ustasku tvorevinu od prije vise od 60 godina bira fasizam i ustastvo i nitko mi to ne moze opravdati ljubavlju prema hrvatskoj.
hrvatska ima sretnu buducnost samo kao moderna, integrirana europska drzava, a svo ovo busanje u prsa s tim dijelom dicne proslosti je korak u upravo suprotnom smjeru.
Comment by Lidija — April 12, 2007 @ 4:29 pm
Lidija, je i meni je tak, dapace jedna predivna topla i iskrena svecenica (protestatska crkva) me par puta pozvala na njenu misu i mogu reci da sam se tamo odlicno osjecala.
Katarina - tebi mozda mogu prodati pricu o nuznosti bijega i zlocestom komunizmu. Neki od nas su ipak bas tamo tad odrasli i ne puse te price. Sad tek vidim da je Lidija odgovorila slicno…
Comment by JJA — April 12, 2007 @ 5:42 pm
potpuno se slazem s tobom, lidija. ali znas, u hrvatskoj se vecina cudi sto mali thompson ne smije pjevati u sarajevu - pa to su, navodno, sve domoljubne pjesme…da, pogotovo ona sa rijekom, lesevima, paljenjem krajine do knina itd…
tako da je prava rijetkost naci covjeka koji normalno misli u ovoj zemlji nasoj maloj ali zajebanoj. da prostis.
Comment by zgb — April 12, 2007 @ 6:57 pm
@petra - ja priznajem da sam svakim danom sve manje pismena na hrvatskom. na zalosti. premalo citam na hrvatskom, a i ono sto citam je upitne kvalitete. i doslo je do toga da sam sigurnija u pisanju na engleskom nego na mom materinjem jeziku. nije mi drago, ali ipak priznajem.
@jja - jos nisam bila na ni jednoj protestantskoj misi, ali mi se par zidovskih obreda jako dopalo. vjerojatno jer nisam razumijela ni rijeci…
@zgb - velika mi je cast i zadovoljstvo da su se svi normalni ljudi hrvatske nasli citajuci moj post.
jer mio se cini da se manje-vise svi slazemo u nacelu. a, to da se netko cudi kako su thompsonove pjesme nepodobne, sigurna sam da su ti isti bili najglasniji kad je na telki gostovao bora corba. dvostruki standardi su krasna stvar, zar ne?!
Comment by Lidija — April 12, 2007 @ 7:15 pm
O Bože, svašta, ne mogu vjerovati.. NDH? Da MORAŠ biti u HR??? Iskreno rečeno, iako idem svake nedjelje na misu, s takve bih se pokupila i isto se ne bih vraćala. Niti se družila s takvima.. Katastrofa..
Comment by flip-flops — April 13, 2007 @ 3:43 am
@katarina, soryy na cinizmu, ali ne mogu ovo ne komentirati: “ja znam sto jesam oduvijek jer mi to i pise na Bascanskoj ploci”.
ne znam je li doista znas da na Bascanskoj pise samo to da su opat Drziha i opat Dobrovit sazidali crku na jednoj ledini koja je darovana od hrvatskog kralja Zvonimira… ona je nama znacajna ne zbog toga sto na njoj pise (kako si se ti izrazila) nego jer je najstariji spomenik na hrvatskom jeziku.
btw, volim HR i nasu bastinu, ali padne mi mrak na oci kada se ona poistovjecuje s nacionalizmom i kada se preko nje pocnu zagovarati neke sasvim bolesne ideje.
Comment by stepfordska — April 13, 2007 @ 4:30 am
meni je dobro ovo oduvijek sam vjernik a tako i Hrvatica - to mi zvuci kao logicki sud - ako sam vjernik, onda sam logicno i Hrvatica - sto to znaci - da su svi vjernici na svijetu Hrvati?
ali da ne bi zvucalo kao da se Katarina vise ne moze vratiti u Hrvatsku, tj. da smo mi ovdje u Hrvatskoj protiv “pravih” Hrvata pa su svi morali i moraju izbjeci
Comment by petra zagreb — April 13, 2007 @ 6:47 am
@flip-flops - exactly…
@stepfordska & petra - meni je sad katarine malo zao jer mislim da se cura u principu slozila s mojim postom. ona je mozda (kao i ja) nespretno napisala neke stvari, ali ne mislim da je podrzavala na bilo koji nacin radikalizam. s druge strane, mislim da je nas jako puno osjetljivo na te koji su “morali” bjezati, na te koji su crkvu “nisu smjeli,” na sve koji su se borili u ratu pa vrijede vise nego mi ostali, pa svi ostro reagiramo na slicno.
cim vise citam i razmisljam o svemu ovome, ne znam zasto se uopce raspravlja o tome tko je veci hrvat. zar mene moja nacionalnost u tolikoj mjeri definira kao osobu? jesam li ja na prvom mjestu hrvatica (i potencijalno katolkinja), a tek onda osoba? zena? mama? kcer? sestra? prijateljica? radnica? studentica? blogerica? zar je zaista moja nacionalnost vaznija od svega ostalog?
Comment by Lidija — April 13, 2007 @ 7:36 am
Nacionalnost postaje vaznija sto se manje ima, onda neki sadrzaji tipa putovanje, dodatno obrazovanje i slicno automatski otpadaju i nacionalizam je cesto jedino sto ostaje.
Comment by JJA — April 13, 2007 @ 11:19 am
Nisam mogla a da se ne javim na ovu temu. Znam da si se zeznula sta si tamo ni otisla - nista se nije promjenilo od kad sam ja tu stigla, znaci sigurnih 15 godina. Po njima neki krajevi u Hrvatskoj i nisu Hrvatska, pa prema tome ni Hrvati(npr sve sjeverno od Rijeke - znaci granice NDH). A da ne spominjem “takmicenja” koja ce baba posluziti bolje kolace uz kavu nakon mise. Ma mogla bi ovako do sutra sta sam sve dozivjela. Na svu srecu pa nema nikakve nostalgije s moje strane, vec idem u americku katolicku crkvu, i tako je za Uskrs bilo prekrasno, uz Talijane, Irce i ostale katolike…o da, na oltaru nije bilo ni zastave (cak ni americke)kao sta je to kod nas. I ja moram sad reci za kraj da sam ponosna sta sam Hrvatica, ali da imam vrlo malo zajednicko s doticnim Hrvatima, i radije cu ostat kuci procitati neku dobru knjigu i uzivati u drustvu ljudi koji su mi dragi bez obzira na nacionalnost) . Odlican (i hrabar) post Lidija.
Comment by Nika — April 13, 2007 @ 1:09 pm
Joj Lidija, nasmijala sam se dok sam citala komentare, kad se stvari izvuku iz konteksta mogu se interpretirati na potpuno drukciji nacin, ja sam se samo predstavila da se zna iz koje to perspektive promatram.
Ndh je za mene najveca greska i zabluda,kako uopce stati uz bok drzavi koja je dan nakon osnutka donjela rasisticke zakone a da i ne spominjem da bih po njima danas zivjela i Italiji, hvala.
Ja ti ponekad odem u Astoriju na misu za svoju dusu!!
Comment by katarina — April 14, 2007 @ 10:05 am
STRASNO!!!
Comment by juliere — April 15, 2007 @ 5:12 pm
ok, već je noć, ja i dalje čitam, a nakon ovog teksta (i tvojih odgovora na komentare) najradije bih te zagrlila.
jako mi se sviđa kako mirno i argumentirano predstavljaš svoje stavove - to je vještina koju (još) nisam naučila… a to da mi se ti stavovi jako sviđaju, pa to je valjda očigledno.
i još samo nešto: oprosti što ti pišem već drugo “ljubavno pismo”, nisam freak ni stalker, časna riječ
Comment by normalno zeznuta — December 14, 2007 @ 7:12 pm